joi, 18 aprilie 2013

Supă de curcan cu arpacaş


Din seria 'o farfurie de supă în fiecare zi' vă prezint azi supa de curcan cu arpacaș. V-am zis eu că mănânc multă supă!

Deși are mai multe legume ca o supă de tăiței, are cam același gust. Arpacașul tine locul tăițeilor în această rețetă. Chiar a început să îmi placă arpacașul. Având în vedere că până acum un an nici nu știam ce este, asta e mare realizare!

Cu toate că gustul este  destul de apropiat de cel al clasicei supe de pui, inspirația a fost supa de curcan americană, supă ce se face de multe ori după Ziua Recunoștinței, din resturile de curcan. Am găsit niște rețete grozave aici și aici.


Ingrediente:
- 1 gât de curcan
- 1 cană mică arpacaş
- 3 tulpini apio
- 1 ţelină mică
- 2 rădăcini pătrunjel
- 1 cartof dulce
- 1 buc fennel
- 2 cepe mici
- 1 lgț turmenic
- câteva fire de cimbru
- 1 lg boabe coriandru
- 1 lgț boabe de piper
- sare, piper
- suc de lămâie, după gust, pentru acrit

Paşii:
1. Se pune la fiert carnea de curcan cu condimentele (mai puţin sarea şi turmenicul).
2. După jumătate de oră se pune arpacaşul (eu am pus după vreo 45 de min pentru că am avut curcan de casă şi a fiert mai greu).
3. După încă 20 de minute, se pun legumele tăiate cubuleţe. Se mai fierbe o jumătate de oră.
4. Se pune sarea, turmenicul şi sucul de lămâie (eu am folosit suc de aloe vera), se mai dă un clocot şi se stinge focul.

Verdict:
Gustul e similar cu al supei de găină, cu tăiței, numai că găina e curcan și tăițeii sunt arpacaș. Hi hi!


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips