joi, 9 octombrie 2014

Mancare de fasole și roșii



Aceasă mâncare am făcut-o cu ceva timp în urmă, când se mai găsea încă de cumpărat fasole verde, proaspătă. Acum cred că o găsim doar în supermarket, congelată, dar oricum va ieși bună mâncarea.

Ce nu mi-a plăcut la această mâncare de fasole este faptul că am pus eu prea mult ghimbir, care nici măcar nu apărea în rețeta originală. Deși ar trebui să fie o lecție pentru mine, să mă învăț minte să nu mai improvizez, din păcate n-o să fie așa. 

Am mai adăugat și niște conopidă verde, doar pentru că o aveam în frigider. S-a potrivit de minune! 




Ingrediente:
- ulei de măsline
- 1 ceapă potrivită
- 1 bucățică ghimbir
- 1 kg fasole verde
- 2-3 roșii mari
- 1/4 căpățână conopidă
- pătrunjel
- sare, piper

Pașii:
1. Se curăță și se spală legumele. Se taie după preferințe.
2. Se călește ceapa puțin în uleiul de măsline. După vreo 3 minute se pune ghimbirul.
3.După încă un minut se pune fasolea și jumătate de cană de apă. Se lasă pe foc vreo 10 minute, amestecând din când în când.
4. Se pun roșiile, se sărează și piperează.
5. Se lasă la foc mediu 30-40 de minute iar la sfărșit se pune pătrunjelul tocat.

Verdict:
Mie mi-a ieșit cam aromată, din cauza ghimbirului dar data viitoare voi renunța la el și cred că va ieși perfectă.

Sursa: aici


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips