marți, 2 aprilie 2013

Cocoradă cu prune

Nu ştiu cum sunt bunicile voastre, dar bunica mea face cele mai bune cocorade cu prune din lume. De data aceasta am încercat să fac propriile mele cocorade, la cuptor. Nu ştiu ce ar zice bunica mea dac-ar şti ce gătesc eu acum, probabil nu m-ar crede :P



Am folosit prune din compot, care erau destul de moi, aşa că nu a mai fost nevoie, nici să le mărunţesc nici să le îndulcesc. Am făcut aluatul exact ca şi în reţeta de vărzare.


Bunătăţile, proaspăt scoase din cuptor


Ingrediente:
-aluat (vezi reţeta de vărzare)
- prune proaspete sau din compot (fără sămburi dacă nu vă place adrenalina) 
- scorţişoară
- zahăr pudră

Paşii:
1. Scoateţi mburii de la prune şi marunţiţi-le puţin. Puteţi pune peste ele scorţişoară şi zahăr dacă vă plac mai dulci. Ale mele erau destul de dulci şi aromate din compot. 
2. Faceţi aluatul ca aici. Întindeţi aluatul, mie îmi place mai subţire, cam de jumătate de cm. Se pun prunele înăutru şi se acoperă/ împătură după imaginaţie. La mine a fost mai puţină şi le-am făcut ca un plic.
3. Se presară zahăr pudră pe deasupra şi se halesc cocoradele calde sau reci.

Verdict: Nemaipomenite, nu mă aşteptam să fie aşa de bune gătite la gaz.


Poftă bună!
Laura

2 comentarii:

  1. recunosc ca pana la tine, n-am mai auzit de ultimele doua retete prezentate! bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Adnia, si te mai asteptam pe blog si cu alte retete ardelenesti/romanesti pe pagina "Bucataria traditionala" :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips