luni, 28 ianuarie 2013

Supă de pui cu bulion și lăscuțe



 
Pentru cine nu știe ce sunt lăscuțele:








Voi cum le ziceți? Că de fiecare dată când zic lăscuțe cineva mă întreabă ce sunt alea. Știu că se mai numesc și în alte feluri dar nu mai știu cum.

Îmi place să cred că eu am inventat şi această reţetă deoarece am pus cam ce legume am găsit prin frigider.....




 
.... nişte pulpe de pui






 
.....condimente din borcan




 
..... şi lăscuţe




Am călit foarte puţin carnea împreună cu rădăcinoasele, am turnat apoi apă şi am lăsat să fiarbă 10 minute....





.
....şi apoi am pus restul legumelor tăiate cubuleţe.







Iar la sfârşit, lăscuţele (nu mai pun poză cu ele căci cred că aţi înteles ideea),  vegeta făcută de mama şi pastă de roşii.








 
Ingrediente:
- 2 morcovi
- o jumătate de praz
- 1 ardei kapia roşu
- 1 rădăcină pătrunjel
- 2 tulpini apio
- 3-4 pulpe de pui
- o mână lăscuțe
- 1 lgț pastă roșii
- 1 lgț vegeta de casă
- 1 cană bulion
- sare, piper, verdeață
- 5 l apă

Pașii:
1. Se spală și se prăjesc puțin, în untură, pulpele de pui, pe toate părțile.
2. Se pun morcovii și rădăcina de pătrunjel, tăiate mărunt, peste carne. Se mai țin pe foc 2 minute timp în care se amestecă cel puțin odată.
3. Se pune apa şi se dă un clocot după care se pun restul legumelor tăiate în funcție de preferințe.
4. Când legumele și carnea sunt aproape fierte, se scot pulpele de pui, se dezosează și se pune carnea înapoi în supă.
5. Se pune bulionul, pasta de roșii și vegeta de casă. Se pune sarea și piperul.
6. Cu două minute înainte de a lua supa de pe foc, se pun lăscuțele. Se dă un clocot și se stinge focul.

Verdict:
Destul de bună pentru o reţetă inventată (mai ales una inventată de mine).


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips