joi, 14 februarie 2013

Clătite chinezeşti cu chili (românizate)




Reţeta aceasta participă la provocarea "Dulce Românie", a lunii februarie, găzduită de Ioana de la Pasiune şi Culoare. M-am inspirat de la o reţetă de clătite chinezeşti cu chili, dar am schimbat-o aşa de mult încât e ieşit o cu totul altă reţetă, o reţetă proprie.




Vroiam clar o reţetă sărată, aşa că am decis să adaug la compoziţie, pe langă ouă, făină şi apă şi făină de mălai. Dar nu m-am oprit aici cu schimbările. În reţeta originală se mai adăuga un ou pe deasupra clătitei în timp ce aceasta se prăjeşte. Consider că nu trebuie mâncate mai mult de 2, 3 ouă pe zi, ceea ce ar fi redus drastic numărul de clătite pe care le-aş fi mâncat. Aşa că am renunţat şi la oul de deasupra.


 
Încerc să folosesc, pe cât pot, ingrediente naturale, chiar produse bio. Aşa se face că pasta de ardei copţi o am de la mama, care an de an, face o pasiune din a pune legume pentru iarnă. Praful de ardei iute e de la Pisti bacsi, vecinul nostru, deşi avem şi noi 3 pomişori de ardei iute în fereastră.





Ingrediente:
- 100 g făină de mălai
- 100 g făină de grâu
- 2 ouă
- aprox. 200 ml apă
- ulei pentru prăjit
- pastă de ardei dulce
- pastă sau praf de ardei iute
- ceapă verde

Paşii:
1. Se bat ouăle, se adaugă făina de mălai, făina de grău şi apa şi se amestecă bine. Compoziţia trebuie să semene cu cea de clătite normale, doar că e puţin mai groasă.
2. Se prăjesc clătitele pe ambele părţi.
3. Se întinde pasta de ardei dulce, praful de ardei iute şi ceapa, pe clătită.


Verdict:
Verdictul e că a mai trebuit să fac o porţie şi a doua zi.


Poftă bună!
Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips