joi, 11 aprilie 2013

Detoxifiere cu ceai de ghimbir şi lămâie

Ghimbirul ajută la digestie, contribuind astfel la detoxifierea organismului, dar este şi un bun decongestionant natural, actionând împotriva histaminelor, fiind recomandat în tratarea sau prevenirea răcelii. În acest sens, acţionează asupra plămânilor, stomacului şi splinei, având efecte deosebite în tratarea edemelor, vomei sau tusei. Alte folosinţe ale ghimbirului se fac în caz de indigestie sau reumatism. În China se foloseşte de peste 3000 de ani în tratarea astmului. 
În continuare vă propun o combinaţie foarte bună pentru un ceai îmbietor: ghimbir cu lămâie.












Ingrediente:
- 1/2 lămâie
- 2 lgţ ghimbir mărunţit
- miere

Paşii:
1. Se dă pe răzătoare ghimbirul. Ghimbirul are un gust foarte puternic. Dacă doriţi un gust mai puţin predominant puneţi o cantitate mai scăzută.
2. Se stoarce lămâia peste ghimbir şi se infuzează.
3. Se adaugă miere, după ce se răceşte puţin ceaiul. Mierea adăugată în ceai la o temperatură mai mare de 40 de grade Celsius poate deveni toxică.

Verdict:
E foarte bun acest ceai! Prefer să-mi prepar singură ceaiurile pentru mai multă aromă şi mai puţine chimicale.


Poftă bună!

Laura

6 comentarii:

  1. Am auzit si eu ca ar fi foarte bun - si la gust, dar si pentru organism - ceasil de ghimbir. Dar cum sa fac sa nu uit sa-mi fac ? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este tare bun, într-adevăr. Iar la partea cu uitatul, te înţeleg: vad şi eu câte o reţetă pe net şi vreau neapărat să o fac şi până la urmă uit. Cred că ar trebui să ne trimitem email, să nu uităm :))

      Ștergere
  2. N-am baut niciodata ceai de ghimbir. Mmmm..thanks for sharing :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara am o problema nici nu stiu cum sa incep am dificultati la inghitirea salivezi din cauza unei mucoase in gat nu o pot scuipa doar sa o inghit iar dupa cateva secunde reapare

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips