luni, 9 septembrie 2013

Fursecuri cu ciocolată - chocolate chip cookies

De obicei improvizez în bucătărie, rareori mă țin de o rețetă de la a la z. Dar aceasta a fost una din rețetele urmate ca la carte.




Și să vă spun un secret: chiar  a ieșit ceva mâncabil (sunt sigură că acesta este un cuvânt; dacă nu este ar trebui să fie).  Ionuț a fost chiar foarte încântat, acestea fiind fursecurile lui preferate. Am mai încercat eu și de alte dăți să i le fac dar parcă reușeam să fac ceva ce nu era chiar desert ci mai mult batoane de cereale.



Ingrediente:
- 600 g făină albă
- 1 lgț rasă sare
- 1/2 lgț praf de copt
- 1 pachet de unt (200g)
- 70g zahăr brun
- 50g zahăr alb
- 2 ouă
- 1 lgț esență vanilie
- 100g fulgi de tărâțe (nu m-am putut abţine)
- 200g ciocolată

Paşii:
1. Se amestecă foarte bine untul cu zahărul.
2. Se pun ouăle și esența de vanilie. Se amestecă bine.
3. Se cerne făina peste, în ture, se pune sarea și praful de copt.
4. Se pune ciocolata, mărunțită și fulgi de tărâțe.
5. Se asează biluțe de aluat într-o tavă, cu spațiu între ele și se dau la cuptor, preîncălzit, la 200C, 15 min.

Verdict: 
Foarte bune, poate putin cam... fade (dar eu nu sunt fan fursecuri).

Sursa de inspirație: aici.




Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips