marți, 17 septembrie 2013

Prăjitură cu muesli, brânză de vaci şi persici


Astăzi mi-am făcut de cap: am pregătit o prăjitură buuună, cu puţin zahăr, cu brânză de vaci şi piersici. Ce e mai interesant la această prăjitură e blatul de muesli, pe care l-am încercat acum pentru prima oară.  Încercaţi-l şi voi şi spuneţi-mi ce credeţi.

Ingrediente
Piersici proaspete
































Ingrediente:
- 200 g muesli cu fructe uscate
- 100 g făină
- 5 ouă
- 100 g unt
- 500 g brânză de vaci
- 100 g zahăr
- 1 plic budincă de vanilie
- 3, 4 piersici 
- zahăr vanilat

Paşi:
1. Un ou se separă şi se amestecă gălbenuşul cu unt şi o parte din zahăr. Făina se amestecă cu muesli şi se adaugă compoziţiei anterioară. Se bate albuşul spumă şi se adaugă compoziţiei. 
2. Se pune hârtie de copt într-o tavă, se toarnă compoziţia în ea şi se nivelează.
3. Brânza de vaci se amestecă cu restul de zahăr, 4 gălbenuşuri şi praful de budincă. Albuşurile se bat spumă şi se adaugă şi ele compoziţiei. Piersicile se taie cubuleţe şi se inserează în amestecul de brânză de vaci. Se pun câteva feli de piersici şi deasupra prăjiturii.
4. Se toarnă acest amestec peste blatul din muesli şi se dă la cuptorul preîncălzit pentru aproximativ 40 de minute (în funcţie de cuptor).
5. Se serveşte rece, dacă aveţi răbdare să aşteptaţi atât.

Verdict: Un fel de cheesecake cu blat de muesli. O coimbinaţie foarte bună a cremei de brânză de vaci cu aroma bogată a piersicilor şi cu blatul mai sec, de muesli.

Poftă bună!
Laura

10 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips