vineri, 6 decembrie 2013

Cum să faci müsli?


























Sunt o mare consumatoare de müsli şi de ceva timp am început să mi-l prepar singură. Deocamdată cumpăr toate ingredientele, dar aş dori ca la vară să mă apuc de uscat diverse fructe, din care ulterior să prepar müsli. Am folosit fulgi de ovăz, secară,orz şi grâu, la un moment dat aveam şi tărâţe şi fructe uscate (merisoare, stafide, banane, caise şi curmale). Aici puteţi pune ce fructe vă doreşte inima. Evident că nu am făcut un bol de mueli, doar ştiţi că eu atunci cât sunt în bucătărie profit la maxim de timpul pe care îl am ca să nu fiu nevoită să revin prea des :P













































































Ingrediente:
- 200 g fulgi de secară
- 200 g fulgi de orz
- 200 g fulgi de grâu
- 200 g fulgi de ovăz
- 100 g merişoare uscate
- 100 g caise uscate
- 100 g stafide
- 100 g banane uscate
- 100 g curmale
+ alte fructe 
 
Paşi: 
1. Într-un bol mare, se amestecă toate ingredientele.
2. Se păstrează într-o cutie.
3. Se servesc cu lapte sau iaurt. Se poate adăuga miere.

Verdict: Mic-dejunul meu preferat.

Poftă bună!
Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips