joi, 9 ianuarie 2014

Tocană cu pui, cârnaţi şi linte

Am făcut de ceva vreme tocăniţa aceasta dar de abia acum am găsit timp să o editez şi să o postez. Trimit această reţetă Corinei, pentru provocarea 'Dulce Românie' de luna aceasta.




Tocăniţa este deosebit de aromată. Nici nu se putea altfel doar are cârnăciori afumaţi :D


Ingrediente:
- 8 pulpe de pui fără os
- 1 buc de cârnaţ afumat
- 1 ceapă galbenă
- 3-4 căţei usturoi
- 2 căni linte (eu am folosit un mix de linte roșie, neagră și verde)
- 2 morcovi
- 1/2 dovleac de plăcintă
- 1/2 ţelină
- condiment pentru souvlaki
- 1 lg cimbru uscat
- sare, piper, boia

 Paşii:
1. Înante cu jumătate de oră,  se spală lintea din câteva ape şi se lasă la înmuiat.
2. Când începem prepararea tocîniţei: se căleşte uşor carnea de pui, pe toate părţile. Se scoate pe o farfurie.
3. Se căleşte ceapa şi ardeii vreo 2 min. 
4. Se pun apoi restul legumelor (mai puţin mazărea) şi cârnatul, se mai amestecă 2 min iar apoi se pune o cană de apă, lintea şi pulpele de pui. Se lasă pe foc vreo 30 de min.
5. Înainte cu vreo 15 min de a lua tocana de pe foc, se pune mazărea şi se condimentează.

Verdict:
Puteam renunţa la usturoi că era prea aromată. Altfel a fost foarte gustoasă.

Sursa: aici.


Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

  1. cred ca e delicioasa!!!!!!!!!!
    imi place foarte mult lintea, deci o sa o incerc curand!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips