luni, 20 ianuarie 2014

Un alt smoothie super sănătos


Având în vedere că au trecut Sărbătorile și au lăsat urme pe corpul meu, mi-am servit zilele trecute un mic dejun (sau desert, sau gustare) foarte sănătos. 




Mie îmi plac fructele dar nu foooarte, foarte  mult și de cele mai multe ori uit să le mănânc, cu excepția cireșelor și a lebeniței. Așa că iarna fac eforturi să mănânc fructe.


Și uite așa am ajuns la acest smoothie. Ies două porții. Una o puteți lasa pe a doua zi, la frigider. 


Alte smoothi-uri mai puteți vedea: aici, aici și aici.

Ingrediente:
- 1 măr 
- 1 mandarină
- o banană copată
- o mână de spanac
- 2 lg afine congelate
- 1 lgț semințe chia
- 1 bucățică ghimbir proaspăt
- apă 

Paşii:

1. Se spală bine și se taie toate fructele. Se spală spanacul. Se pun toate în blender.
2. Se pune ghimbirul mărunțit, semințele de chia și afinele.
3. Se pune apa peste - eu pun aproximativ o jumătate de cană de apă, dar puteți pune mai multă/mai puțină, în funcție de consistența dorită. Puteți pune și cuburi de gheață, dacă preferați un smoothie răcoros.
4. Se mixează în blender până amestecul devine omogen. Se consumă imediat dar poate sta și o zi în frigider.

Verdict: 
Deși culoarea lasă mult de dorit, gustul este extraordinar. Parcă ai mânca cremă pentru prăjituri, dacă închizi ochii :p


Poftă bună!
Liana

Un comentariu:

  1. Buna ziua, sunt Diaconu Daniel admin site http://www.tinerii-bucatari.com/ cel mai nou portal culinar din domeniu. Asadar as dori sa facem un schimb de bannere daca va intereseaza acest subiect. Detalii mai multe despre dimensiunile disponibile in momentul de fata pe http://www.tinerii-bucatari.com/Pentru-webmasteri. Va rog sa ma anuntati de indata ce doriti o colaborare pe aceasta tema. Va multumesc, o zi buna!




    Cu respect,
    Diaconu Daniel.
    Admin http://www.tinerii-bucatari.com/
    admin@tinerii-bucatari.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips