marți, 24 iunie 2014

Ciorbă de vită cu legume de vară



Recent am găsit la supermarket legume românești care arătau destul de pricăjite (dovlecei, conopidă, rădăcină de pătrunjel). Si pe principiul că ce este pricăjit este mai bio, le-am luat fericită cu gândul la ce bună supă o să fac din ele.


Între timp mi-a completat maică-mea colecția de legume bio cu niște morcovei tare gustoși. I-am adăugat și pe aceștia la supă.


Am mai scormonit după niște bulion rămas de anul trecut (căci roșii bio nu aveam), am scos din congelator carnea de vită primită din Maramureș și m-am pus pe treabă. Vedeți mai jos ce a ieșit.



Ingrediente:
- 1 buc de vită cu os (aprox 1 kg)
- foi dafin, boabe piper, ienibahar,  coriandru
- câțiva morcovi
- 1 rădăcină pătrunjel
- 1 rădăcină mică țelină
- câteva tulpini de țelină
- 1/2 dovlecel
- 1/2 conopidă
- 2 lg orez
- 1 cană bulion
- 1 lg pastă de ardei (eu am folosit de casă)
- sare, piper, boia, chimen măcinat
- verdeață

Pașii:
1. Se pune carnea la fiert cu foile de dafin, piperul, ienibaharul,  coriandrul.
2. După aproximativ 2 ore (sau când carnea este fiartă), se strecoară supa. Se ia carnea de pe oase și se pune deoparte.
3. Se pune iar supa pe foc, completând cu apă dacă e nevoie și se pun legumele tăiate cubulețe, mai puțin conopida.
4. Când legumele sunt aproape fierte, se pune conopida, bulionul și se condimentează.
5. În ultimele 10 minute de fierbere se pune înapoi carnea și orezul.
6. Cănd supa e gata se pune verdeața, mărunțită.

Verdict:
 O supă bună de tot!


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips