vineri, 22 februarie 2013

Ciorbă de fasole păstăi cu afumătură

O ciorbă tradiţională, la care am folosit păstăi congelate. A fost un real succes, lucru afirmat de ungurul meu şi care nu se întaâmplă foarte des. Vă poftesc în continuare să urmăţi paşii şi să număraţi ingredientele.

Păstăi de fasole decongelate
Ceapă, usturoi şi kaiser la prăjit

Stânga - bolul meu; dreapta - bolul ungurului meu

Ingrediente:
- 500 g fasole păstăi
- 2 morcovi
- 2 căţei de usturoi
- o ceapă
- 150 g afumătură (eu am folosit kaiser)
- 100 ml bulion
- 3 linguriţe de boia
- boabe de piper
- sare
- puţin ulei

Paşii:
1. Se spală păstăile şi se pun la fiert cu apă care să le acopere. Se adaugă morcovii tăiaţi, sare şi piperul boabe.
2. Într-o crăticioară se călesc: ceapa, usturoiul şi afumătura. După ce se înmoaie se adaugă boia. Se amestecă câteva secunde pe foc (să nu se ardă), după care se toarnă bulionul. Toată compoziţia se toarnă în oala cu păstăi.
3. După aproximativ 40 de minute se face un amestec din făină şi smântână şi se toarnă în oală.

Verdict:
Delicoasă. 

Poftă bună!
Laura

4 comentarii:

  1. Cu siguranta delicioasa! Si eu as servi-o cu smantana si ardei iute :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si eu o mananc cu smantana dar cu ardei iute foarte rar.

      Ștergere
  2. Felicitari Laura, am fost placut surprinsa sa vad site-ul vostru, chiar nu stiam ce sa mai fac de mancare si uite, am gasit raspunsul pe site-ul vostru.
    Felicitari inca o data si spor in continuare.
    Te pup.
    Claudia

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips