joi, 28 noiembrie 2013

Ciorbă de varză de Bruxelles


























Încă o ciorbă sănătoasă, că doar toate legumele din ea sunt din grădina mea. Nu avem nevoie de prea multe pentru această ciorbă: ceapă, ardei, ardei iuţi (dacă vă plac), usturoi, morcovi şi nu în ultimul rând, varză de Bruxelles. A rezultat o ciorbă picantă, pe care am acrit-o cu borş. 

Şi pentru că luna aceasta noi găzduim provocarea "Dulce Românie", iniţiată de Mihaela, voi pune şi această reţetă printre reţetele voastre cu varză ;)

Iar dacă nu aţi fost aşa de harnici ca mine, dar vreţi să mâncaţi bine, încercaţi foodpanda. Cu ajutorul lor vă puteţi alege singuri restaurantul de unde să comandaţi mâncarea, iar plata se face la livrare. Pentru cei care vor să comande mâncare direct de pe telefon, există aplicaţia foodpanda.






Ingrediente:
- 500 g varză de Bruxelles
- 1 ceapă
- 2 ardei mici sau 1 mare
- 1 căpăţână usturoi
- 2 morcovi potriviţi (eu am pus 4 mici)
- ardei iute (opţional)
- cimbru (opţional)
- ulei pentru călit ceapa
- smântână (pentru servit)
- sare
- piper

Paşi:
1. Se taie mărunt ceapa, ardeii, morcovii şi usturoiul şi se călesc în puţin ulei, începând cu ceapa, într-o oală de 4 litri, cu fund dublu.
2. Se adaugă şi varza de Bruxelles tăiată în 2 sau în 4 (varza mea a fost foarte mică, aşa că nu am mai tăiat-o). Se amestecă să nu se prindă de fundul oalei. Apoi se adaugă apă şi se lasă la fiert. Se condimentează cu sare şi piper.
3.Când varza s-a fiert, adăugăm borşul (eu am pus de data aceasta din plic, la noi nu se prea foloseşte borşul) şi mai dăm un clocot.
4. Se serveşte cu smântână.

Verdict: O ciorbă simplă, dar foarte gustoasă.

Poftă Bună!
Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips