miercuri, 27 noiembrie 2013

Pâine cu ou şi cu brânză

Ieri scria Laura că a trecut un an de când am înfiinţat blogul şi ce a însemnat pentru ea acest an. Am vrut să spun şi eu câteva cuvinte pe această temă.
În primul rând ne-am făcut prieteni, mulţi prieteni virtuali. Pe unii am avut onoarea să-i întâlnim (defapt doar Laura i-a întâlnit :p ). 
Pe de altă parte am ieşit din zona mea de confort şi am gătit cum n-am mai gătit niciodată: prăjituri cu cremă, tarte, tocăniţe şi multe altele - mâncăruri pe care le primeam înainte cu bratele deschise de la maică-mea. 
În continuare, promitem că vom continua să gătim din ce în ce mai bine! Cel puţin vom încerca :p

Cât despre această reţetă nu am decât cuvinte de laudă. Unde mai pui că nici nu prea ai cum să geşeşti la ea, este fool-proof :)).


Reţeta a fost adaptată după reţeta Mayei.










Ingrediente:
- felii de pâine
- 3 ouă
- lapte
- 50 - 100 ml iaurt grecesc
- o bilă de mozzarella
- căteva felii de muşchiuleţ de porc crud, afumat
- unt (pentru uns pâinea)
- ulei de măsline
- sare, piper
- pătrunjel

Paşii:
1. Se ung feliile de pâine cu puţin unt şi se aşează în tavă cu partea unsă în jos. Se stropesc cu puţin ulei de măsline.
2. Se prepară amestecul de ouă+lapte+iaurt. Se condimentează şi se pune pătrunjelul tăiat. Se pune acest amestec peste feliile de pâine.
3. Se pun feliile de mozzarella şi se presară muşchiuleţul tăiat mărunt peste.
4. Se dă la cuptor pentru 30 min.

Verdict:
Foarte, foarte, foarte.... bună!!! Poate că păinea a fost puţin cam groasă dar oricum a ieşit bună.


Poftă bună!
Liana

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips