joi, 13 februarie 2014

Supă de fasole (vegetariană)

Una din cele mai bune supe, trebuie să recunosc, e supa de fasole cu afumătură. Dar, neavând afumătură la îndemână, am hotărât să o fac fără.




Am pus mai multe condimente pentru gust și am făcut-o puțin acrișoară cu bulionul și pasta de roșii. O singură problemă am avut: deși am lăsat fasolea la înmuiat mai mult de 8 ore, a fiert foarte, foarte greu (4 ore și ceva).  Şi asta pentru că am pus sarea de la început (greşeală de începător :p), lucru care nu se face tocmai pentru a nu rămâne fasolea tare.




Ingrediente:
- 500 g fasole uscată
- 2 morcovi
- 1 tulpină țelină
- 1/2 praz
- 1 rădăcină pătrunjel
- 1 cană bulion
- 1 lg pastă de roșii
- 1 lg pastă de ardei (de casă)
- 1 lg cimbru uscat
- 1 lg legume deshidratate
- 1 lgț oregano
- foi dafin
- 1 lg boia afumată
- sare, piper

Paşii:
1. Se pune fasolea la înmuiat înainte cu cel puțin 8 ore.
2. Când fasolea e înmuiată, o spălam din mai multe ape.
3. Tăiem legumele cubulețe și le călim în puțin ulei, cât să se înmoaie.
4. Punem fasolea peste legumele călite, punem condiemntele (mai puţin sarea!) și apa. Se lasă să fiarbă la foc mediu până fasolea e aproape fiartă.
5. Se pune bulionul, pasta de roșii și cea de ardei, sarea, se mai completează cu apă și se lasă pe foc până fasolea e complet fiartă.

Verdict:
Foarte bună! Nici nu ai spune că e o mâncare vegetariană! Păcat că a durat aşa mult să fiarbă.


Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

  1. Ce bunatate! Mie imi place foarte mult supa de fasole, cu sau fara afumatura. Important e sa fie fasole, si multa :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips