marți, 18 decembrie 2012

Propuneri pentru meniul de Crăciun II

Aşa cum am promis am să pun şi eu o listă cu propuneri pentru Crăciun. În ultimii ani am ajuns să mănânc de Crăciun mai puţin decât de obicei, tocmai datorită multitudinii de mâncăruri, pe care doar când le văd îmi piere pofta. De altfel prefer să mănânc doar prăjituri şi să sar peste toate felurile de mâncare. Dar probabil că voi nu faceţi la fel, aşa că vă propun un meniu. Iei un curcan mare, apoi...





Câteva idei sunt mai jos.

Aperitive: Eu nu prea gătesc aperitive decât salată boeuf sau de vinete, dar totuşi probabil voi face nişte sărăţele  şi salată de icre în plus.

Supă: Aici probabil va fi bătaie între ciorbă de burtă şi supă de peşte (care îi place ungurului)
Felul principal: A fost deja adjudecat ca fiind tocăniţă de vită cu legume
Desert:  Felul meu principal după cum spuneam. Aici vom avea mai multe: benoffee pie, carrot cake (prăjitură cu morcovi), prăjitura cu mere şi ceva uscături, cornuleţe sau turta dulce.

Să sperăm că nu va face nimeni diabet.



Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips