luni, 14 ianuarie 2013

Cornuleţe fragede


Cornuleţele acestea au făcut parte din meniul meu de Crăciun. Se gătesc relativ repede şi pot satisface multe guri doritoare de dulciuri. Pot fi umplute cu rahat, nucă, gem sau orice altceva vă face plăcere.

Ingredientele
   
Mi se pare o reţetă foarte uşoară, care nu are cum să nu-ţi reuşeaşcă, decât dacă uiţi că ai ceva în cuptor şi pleci liniştită să te uiţi la film. 




Am frământat aluatul, nu prea mult, din ingredientele de mai sus. Apoi am întins aluatul si l-am tăiat în triunghiuri isoscele. Am adăugat rahat şi le-am pus la cuptor. Nu uitaţi de ele!

 Ingrediente:
- 250 g margarină
- 1 plic drojdie uscată
- 200 g smântână sau iaurt gras
- 2 gălbenuşuri de ou
- 500 g făină
- rahat, nucă sau gem pentru umplutură 
- zahăr pudră (pentru acoperit cornuleţele) 

Paşii:
1. Se amestecă ingredientele şi se frământă aluatul.
2. Se întinde aluatul pe o planşetă şi se taie în triunghiuri isoscele.
3. Se adaugă rahat (sau ce doriţi) în baza triunghiului şi se răsucesc.
4. Se pun în cuptorul preîncălzit, pentru aproximativ 20 de minute, până se rumenesc.
5. După ce se răcesc, se dau prin zahăr (Asta e după reţeta tradiţională. Pentru mine cred ca e pentru ultima dată cand le mai dau prin zahăr.)   


Poftă bună!
Laura  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips