vineri, 26 aprilie 2013

Ciuperci cu maioneză şi leurdă





Încă o reţetă pentru iubitorii de ciuperci şi nu orice fel de ciuperci, ci Pleurotus. Această specie de ciuperci conţine mai multe proteine şi se pare că scade nivelul colesterolului în sânge. Mă bate gândul de ceva timp să-mi cultiv propriile ciuperci :D dar până atunci mai este, aşa că vă prăzint salata pe care am realizat-o cu ciupercile achiziţionate.



Ingredientele folosite au fost 500 g de ciuperci Pleurotus, o legătură de leurdă şi maioneză făcută dintr-un singur ou crud, după reţeta de aici, la care am adăugat şi o lingură de smântână. 









Ingrediente:
- 500 g ciuperci (eu am ales Pleurotus)
- 1 legătură leurdă
- 1 lg smântână
- maioneză de casă
- sare

Paşi:
1. Se spală ciuperci şi se taie feliuţe. Se pun la fiert în apă cu sare şi se lasă să dea câteva clocote.
2. Se spală şi se taie mărunt, leurda.
3. Se face maioneza după reţeta de aici.
4. După ce ciupercile s-au răcit, se amestecă cu maioneza şi leurda, la care se mai adaugă o lingură de smântână.
5. Se servesc pe pâine prăjită.
6. Se mai lasă şi la alţii :D

Verdict: 
O salată foarte uşor de făcut şi de digerat.

Poftă bună!
Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips