marți, 4 iunie 2013

Supă de legume verzi

Eu mă consider o expertă în supe. Sau mai bine zis în fierturi ce au pretenția de supe. Dar hai să nu fim răi căci este oricum destulă răutate în lume. Iar vorbesc cu vocile din capul meu și știu că nu e bine, dar nu mă pot abține, ele încep.

Revenind la supe: nu cred că fac vreodată 2 la fel. De obicei pun ce legume am prin frigider/cămară, pun ceva carne (dacă am la îndemână) și apoi condimentez. Cum ar veni: combinații de n luate câte n.  Nu prea urmez rețete când vine vorba de supe, mai mult improvizez. 

O improvizație a fost și supa de azi. Cu legume de sezon și ... supa din plic. Știu, știu, să-mi fie rușine! Dar mă grăbeam...


 Am călit legumele, am condimentat, am pus apă. A fiert totul și...

       Chestia asta nu are nici un gust!!!!!!!!
 Și atunci am făcut asta:

Și așa a ieșit o supă destul de bună. Cam verde şi neapetisantă, dar bună.




Ingrediente:
- 3 cepe verzi
- 3 tulpăini de țelină
- 1 bulb fenicul
- 1/2 căpățână brocolli
- 1 cană mică boabe de porumb congelate
- sare , piper
- coriandru, foaie de dafin, busuioc uscat
- 1 supă plic (vegeta, cubulet de vită)

Pașii:
1. Se taie și se spală legumele.
2. Se călesc legumele în puțin ulei, mai puțin brocolli și porumbul.
3. Se pune apa și condiementele. Se fierbe totul 30 de minute.
4. Cu 20 de minute înainte de a lua de pe foc se pune brocolli si porumbul.
cu 5 min înaite se pune supa plic

Verdict:
A fost destul de bună. Parcă avea gust de verde... nu știu exact cum să explic  altfel.


Poftă bună!
Liana

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips