joi, 23 ianuarie 2014

Paste cu sos de roșii cremos



O să vă prezint azi o mâncare foarte simplă și rapidă. Eu am descoperit-o recent. 


Până nu demult, când doream paste cu sos de roși făceam un sos de roșii demențial pe care îl puneam apoi peste paste. Mai puneam puțin parmezan, puțin busuioc și era gata masa. Problema era că sosul de roșii producea acid stomacului sensibil al soțului. Mai puneam zahăr pentru a reduce aciditatea dar dacă puneam prea mult era prea dulce iar prea puțin nu mai avea efect asupra acidității. Dar am descoperit rețeta aceasta și toată lumea e fericită.



E prima dată când folosesc sos de roșii din comerț dar l-am primit și în plus, e bio. E drept că e pentru copii dar l-am savurat și noi ca niște copii :D (nu, nu ne-am întins sosul pe față și pastele pe masă dacă la asta vă gândiți).

Ingrediente:
- 250 g paste (tagliatelle)
- 250 g sos de tomate aromat (așa zis-ul ketch-up de casă sau un borcan de sos cumpărat); se poate prepara un sos ad-hoc din roșii, ceapă, usturoi și condimente
- 50 ml smântână pentru gătit
- parmezan (după preferințe)
- piper

Paşii:
1. Se fierb pastele conform instrucțiunilor de pe ambalaj.
2. Se pune sosul de roșii într-un  vas destul de încăpător. Se condimentează dacă e cazul. Se amestecă până se încălzește. 
3. Se pune smântâna. Se amestecă.
4. Se pune parmezanul ras. Se pun pastele scurse, se amestecă totul bine și apoi se sevesc. 

Verdict:
Sosul a fost extraordinar! Pastele le-am fiert puţin cam mult şi au fost prea moi dar per total, mancarea a fost decentă. 


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips