joi, 19 iunie 2014

Brioşe cu căpşuni




















Aceasta este prima mea reţetă după mult timp de repaus. Bănuiesc că deja mă dădeaţi dispărută :P aşa că m-am decis să-mi iau inima în dinţi, furculiţa şi cuţitul în mâini şi să o devorez aşa cum se cuvine :D
Încă puţin şi se termină sezonul căpşunilor. Aşa, pe ultima sută de metri mi-am propus să ve prezint nişte brioşe savuroase cu căpşuni. Sper să le încercaţi şi să-mi spuneţi ce părere aveţi. Eu le-am găsit minunate, mai ales că am scăzut mult cantitatea de zahăr. Să sperăm că în curând voi ajunge la zero. Deocamdată nu mă lasă inima şi sângele însetat de glucoză.






Ingrediente:
- 200 g făină 
- 1plic praf de copt
- 1 ou
- 100 ml lapte
- 50 g unt
- 50 g zahăr
- sare
- căpşuni 

Paşii:
1. Se amestecă oul cu zahărul. Apoi se adaugă laptele şi untul topit.
2. Se adaugă praful de copt şi făina amestecând mereu, până la omogenizare.
3. Căpşunile se taie bucăţele mici şi se înglobează în aluat.
4. Compoziţia astfel rezultată se pune 2/3 în forme de brioşe. Dacă folosiţi din acelea de silicon nu e nevoie să le ungeţi cu ulei. însă cu unele foi de brioşe de proastă calitate am păţit să nu le mai pot desface de pe brioşe. Pe deasupra brioşelor din cupe se mai adaugă câteva bucăţele de căpşuni. 
5. Se introduc în cuptorul preîncălzit şi se ţin 15-20 de minute, până când observăm că au crescut şi s-au rumenit.
6. Se pot servi cu zahăr pudră sau şi mai sănătos cu o glazură de cremă de brânză, ca în reţeta de prăjitură cu morcovi.

Verdict: Pentru că am redus drastic cantitatea de zahăr, au fost bune, aromate, dar nu dulci. Exact aşa cum îmi plac mie :)

Sursa de inspiraţie: Amalia

Poftă bună!
Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips