duminică, 26 mai 2013

Haideţi să socializăm!

Cu toată reticenţa mea, a Lianei, faţă de tehnologia modernă, Laura m-a convins să îmbrăţişez (măcar) reţelele de socializare. Şi uite aşa am ajuns să avem cont de twitter, pinterest şi te miri ce altceva (defapt acel altceva e doar facebook...). Le puteţi accesa apăsând 'bumbii' din partea aaa... dreaptă,  sus (mă scuzaţi, eu trebuie să mă gândesc o secundă care-i stânga şi care-i dreapta :)) ).

Deci, după cum spuneam, avem 'bumbi de socializare'. Dacă şi voi sunteţi activi pe aceste reţele, vă invit să ne împrietenim virtual.

Şi ca să nu tot lungesc povestea asta, hai că enumăr mai jos reţelele pe care ne puteţi găsi şi pe care vă invităm să ne urmăriţi sau să ne împrietenim:




RSS Feed




Facebook



Twitter



Pinterest



Email: transylvaniakitchen@gmail.com




Vă dorim o săptămână minunată!
Liana şi Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips