marți, 29 ianuarie 2013

Bomboane Rafaello

Toată lumea ştie să facă bomboane Rafaello ... numai eu nu. Sau cel puţin nu ştiam până recent.
 


Poate vă întrebaţi de ce stau migdalele mele în lichid. Nu e orice lichid: e apă cu esenţă de migdale. Şi e complet inutil. Nu s-a simţit vreo diferenţă.


.


Am amestecat laptele praf cu untul, zahărul, nuca de cocos şi cardamomul măcinat.




Pentru că era puţin prea dens 'aluatul', am pus şi 2 linguri mari de smântână dulce (3-4 linguri normale).



Eu îmi doream să pun înăuntrul bomboanelor vişine din vişinată. Însă ştiam că d-nul H va fi principalul consumator de bomboane Rafaello, aşa că l-am lăsat pe el să decidă. A ales migdale. Şi oricum nu aveam vişine din vişinată. Nici măcar vişinată.




Îmi cer scuze pentru calitatea pozelor însă le-am făcut pe când apunea soarele şi nu am vrut să folosesc bliţul. Nu a fost neapărat o idee bună....


Ingrediente:
- 500 g lapte praf
- 100 g zahăr pudră
- 1 plic zahăr vanilat
- 100 g nucă cocos
- 1 pachet unt (200g)
- 3-4 lg smântână dulce
- 1/2 lgț cardamom măcinat
- 150 g migdale
- nucă cocos pentru exterior

Pașii:
1. Se amestecă toate ingredientele.
2. Se dă la rece compoziția pentru câteva ore.
3. Se formează biluțe, cu o migdală în mijloc.
4. Se dau prin nucă de cocos biluțele.

Observaţii:
Dacă compoziţia e prea densă, se poate pune smântână dulce sau chiar lapte. Bomboanele se vor întări oricum dacă stau la rece.
Cardamomul măcinat mi s-a părut că se va potrivi bine şi aşa a şi fost. Dar, pe de altă parte, eu aş pune în orice cardamom măcinat.


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips