vineri, 4 ianuarie 2013

Vin fiert - varianta mea


 
Există mai multe variante de vin fiert, în funcție de țară, de regiune, de preferințe. Am și eu o variantă preferată. Am găsit rețeta aici, recent. Abia atunci am înțeles ce am pierdut toată viața.

Pozele cu citrice mi se par cele mai tari


















  
 
Am adaptat, bineînțeles, rețeta. Am renunțat la brandy pentru că mi se pare că e destul alcool și fără. Am mai pus și niște scorțișoară pudră pentru a fi aroma mai intensă.







Am făcut de nenumărate ori vin fiert după această rețetă în perioada Sărbătorilor și am încercat să-mi conving toți musafirii că îi voi servi cu o băutură magnifică.





Ingrediente:
- 500 ml vin
- jumătate de portocală
- 100 ml suc de merișoare
- 1 lg zahăr
- 2 lgț suc lămâie
- 1lgț scorțișoară măcinată
- 2 buc anason stelat
- cuișoare

Pașii:
1. Se feliază portocala și se înfig cuișoarele în feliile de portocală.
2. Se pune vinul și toate celelalte ingrediente într-un vas, pe foc. 
3. Se amestecă bine până se topește zahărul.
4. Se aduce aproape de punctul de fierbere și apoi se stinge focul. 
5. Se servește imediat.

Verdict:
Foarte bun. Părerea mea.


Noroc și La mulți ani!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips