sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Să ne amintim cu drag de porcul tăiat de Ignat

Pentru că e week-end și pentru că în week-end ne facem de cap din punct de vedere culinar (oare numai eu fac asta?) vă propun o mâncare buuună, buuuună.



 
E și tare simplă: carne prăjită cu cartofi prăjiți. Și cu murături lângă.
  
 

Însă carnea nu e prăjită în sensul rău al cuvântului. E prăjită în tavă, la cuptor, în puțină grăsime de porc. Și cu niște cârnați afumați făcuți de mama. Cei mai buni cârnați pe care i-am mâncat vreodată!
  
 

Iar cartofii la fel: în tavă, la cuptor, cu ulei sau grăsime pe deasupra. Eu, sincer, recomand grăsimea de porc. Vor avea un gust mai bun.



   
Asta am făcut pentru masa de Revelion. Pentru două persoane. Poate că ar trebui să ne stabilim o rezoluție pentru 2013 să mâncăm mai puțin........ Defapt, dacă stau să mă gândesc bine, neeeah!

A, și tăvile alea urâte, de unică folosință sunt magnifice. Nu mai ai de spălat decât farfuriile după masă.


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips