marți, 5 februarie 2013

Pastă de pește



Îmi amintesc ce mult ne plăcea pasta de peşte, copii find. Asta era specialitatea lui taică-meu. Nu ştia el să facă multe feluri de mâncare dar şi cele care le făcea erau delicioase.



Am adăugat şi o linguriţă sănătoasă de cremă de brânză. O aveam în frigider şi am zis să încerc. Cred că s-a potrivit foarte bine. Poate data viitoare pun mai multă.



Ceapa am dat-o pe răzătoare, să fie cât mai fină.


 
Un aperitiv foarte uşor de făcut şi foarte gustos. Sau mic-dejun. Oricum, această pastă poate fi servită pe pâine (eu prefer neagră), prăjită sau nu. Nu-i mai trebuie nimic altceva. Castravetele e mai mult de decor.




Ingrediente:
- 1 conservă de ton în ulei,
- 1/3 pachet de unt
- 1 lgț cremă de brânză
- sucul de la jumătate de lămâie
- 1/2 ceapă mică dată pe răzătoare

Paşii:
1. Sincer, aici este un singur pas: se amestecă foarte bine toate ingredientele. A, se scurge înainte de toate, uleiul de pe peşte.
2. Dar hai să zicem că este şi un al doilea: se unge pe o felie de pâine, preferabil prăjită şi se mănâncă cu poftă.
  
Verdict:
Delicioasă, cum am spus şi mai sus.


Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips