miercuri, 6 februarie 2013

Budincă de mere



Este sezonul merelor şi profit de asta din plin. Astăzi vă propun o reţetă mai specială şi care deşi nu arată foarte bine :P e foarte gustoasă, sau cel puţin asta reiese din faptul că nu a rezistat mai mult, decât câteva ore de la coacere.
Ingredientele de bază
Prepararea durează puţin sub 30 de minute, deci este o reţetă rapidă. În general, optez pentru astfel de reţete, în care amesteci toate ingredientele şi le dai la cuptor. 

Se adaugă nucă din belşug

Eu am pus mai multă nucă decât scria în reţetă şi a ieşit foarte dulce. De asemenea, am adăugat şi stafide, care nu figurau în reţeta originală.

Şi stafide




Ingrediente:
- 1 kg mere
- 50 g zahar
- 100 g pesmet
- 100 g miez de nucă măcinat
- 2 oua
- stafide
- praf de scorţişoară

Paşii:
1. Se dau merele pe răzătoare.
2. Se separă ouăle. Albuşurile se bat cu puţin zahăr. Gălbenuşurile se amestecă cu zahărul rămas.
3. Se amestecă mărul cu scorţişoara, pesmetul, nucile şi stafidele.
4. Se adaugă ouăle la compoziţia creată, astfel încât să rezulte o compoziţie omogenă.
5. Se pune în formă, care în prealabil trebuie dată cu unt şi făină. Eu, folosind o formă de silicon am crezut că pot să sar peste acest pas, dar s-a cam lipit aluatul de pereţi.
6. Se pune la foc mic-mediu pentru aproximativ 45 de minute.

Verdict:
Prăjitura a fost mult prea dulce pentru gustul meu, mai ales că merele, au fost foarte dulci. Pe viitor vor renunţa la zahăr în acestă reţetă.

Poftă bună!
Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips