luni, 29 aprilie 2013

Propuneri pentru meniul de Paşte I

sursa
Mie nu îmi place carnea de miel. (No, am zis-o şi pe asta. O vede acum tot internetul şi poate arunca oricine cu pietre în mine :p). Dar nici lui Ionuţ nu-i place. Deci eu de Paşte nu gătesc miel. Adevărul e că nu gătesc deloc tradiţional de Paşte pentru că nu îmi place nici drobul, ciorba de miel nu mai vorbesc, cozonac şi pască nu ştiu să fac (deocamdată :D) ... şi uite aşa nu a mai rămas nimic de gătit.

Dar eu mă adaptez repede, mai de voie mai de nevoie. Căci Ionuţ trebuie să mănânce ceva. Şi bineînteles, eu trebuie să mă îngraş cel puţin 2 kg pe perioada Sărbătorilor şi nu o să realizez asta cu aer.


Deci cam astea sunt propunerile pentru o masă mai puţin (adică deloc) tradiţională:

Aperitive: drob de pui
Felul Principal: carne de vită la grătar

Dacă aceste propuneri nu sunt pe gustul dragilor noştri cititori, mâine vine Laura cu mai multe şi variate idei.


Şi mai jos, cîteva idei pastelate pentru arajarea mesei de Paşte.



sursa


sursa


sursa


Sărbători fericite!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips