miercuri, 19 iunie 2013

Rice Krispie Treats sau desert cu orez expandat




Ma distrează reclama asta de numa. Eu sunt, categoric, o Emma:




În ceea ce privește ce am pregătit pentru azi, e un alt desert 'furat' de la americani. Pe mine nu mă dă pe spate, e prea dulce și prea... banal (uite cine se crede dintr-o dată sofisticată!)



Am încercat să respect cât mai mult rețeta clasică dar cineva, trezit cu fața la cearceaf, a spus că e prea simplu așa. Deși, în trecut era desertul lui preferat, așa cum era. Și de aceea am pus nucă de cocos peste. Originalul era fără.


Știu că acest desert seamănă izbitor cu cel cu fulgi de porumb, dar vă rog să mă credeți, este complet diferit. Mda, e drept că în loc de fulgi de porumb am pus orez expandat și în loc de zahăr, bezele dar... ok, mă dau bătută, e o altă versiune a acelui desert.





Ingrediente:
- 50 g unt
- 200 g bezele (marshmallows)
- 200 g orez expandat
- 1 lgț esenta vanilie
- 2 lg cocos

Pașii:
1. Se topește untul într-o cratiță mare (eu am foloit un wok).
2. Când untul e aproape topit se pun bezelele și se amestecă până acestea se topesc.
3. Când bezelele sunt topite, se pune esența de vanilie și apoi orezul expandat. Se amestecă până tot orezul e acoperit.
4. Se pune acest amestec într-o tava, se tasează puțin și se presară peste nucă de cocos.
5. Se dă la rece pentru cel puțin o oră.

Verict:
Destul de dulce pentru gustul meu însă nuca de cocos i-a dat o aromă plăcută.


Poftă bună!
Liana

8 comentarii:

  1. Nu am facut niciodata batoane din acestea cu cereale. Vad ca se fac usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte uşor! Chiar şi eu am fost în stare să le fac :))

      Ștergere
  2. Fur si eu un baton sa vad daca e chiar asa dulce :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmmm , ce buni sunt de rontait in deplasare !!! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau la serviciu, pentru cei care nu se prea deplasează, ca mine :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Şi soţului meu îi plac foarte mult, eu prefer dulciurile mai cremoase.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips