miercuri, 31 iulie 2013

Întâlnirea bloggeriţelor culinare clujene


Ieri a avut loc prima întâlnire a bloggeriţelor clujene, sau cel puţin prima de când suntem şi noi în blogosfera culinară. Bineînţeles că nu puteam lipsi, aşa că fie ploaie, fie vânt am ajuns şi eu acolo. Deşi credeam că vom fi mai multe, dat fiind numărul bloggereriţelor culiare din Cluj, am fost doar patru (de la stânga la dreapta): Paula de la Enjoy Dessert!, Corina de la Pofta vine...gătind! şi de la Atelierul Urecheatei, Rita de la Comori Delicioase şi eu (Laura). 

Urmăream bloggurile fetelor de ceva timp, aşa că a fost o reală plăcere să le întâlnesc.
Ne-am întâlnit la Restaurantul Respiro, de la Club Transilvania, Rita fiind o gazdă foarte bună.
Tot Rita ne-a surprins cu aceste turte minunate, decorate absolut superb, cu o îndemânare de care nu mulţi suntem capabili. Puteţi admira turtiţele în poza de mai jos. De altfel Rita face şi mărturii din turtă dulce pentru nunţi, foarte frumoase. Probabil că dacă mă voi mărita vreodată :P la ea apelez.

Mulţumim Rita pentru tot şi sper să ne mai vedem cât mai multe bloggeriţe clujene!

Comori Delicioase de la Rita Oarga



























Mi-a părut tare bine să vă cunosc :) 

Laura

6 comentarii:

  1. Ce frumoase mi se par aceste intalniri dintre bloggeri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa ne revedeeeeeeem!! next time musai sa fie prezenti si Oscar si Ozzy!

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura, esti o dragalasa. Ma bucur mult ca ti-a placut surpriza mea de turta dulce. Astept cu nerabdare sa ne revedem si sper ca data viitoare sa fim mult mai multe. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips