luni, 12 ianuarie 2015

Cipsuri de cartofi la cuptor

Știu că arată foarte apetisante cipsurile acestea dar, din păcate, datorită faptului că prea îmi place să improvizez, nu au avut nici gustul nici textura ideală. Au fost mâncabile totuși și le-am terminat singură într-un timp record. 




În primul rând, am pus sarea imediat după ce i-am scos din cuptor și s-au înmuiat iar în al doilea rând, am folosit un condiment numit ”Jamaican Jerk” pe care l-aș descrie ca un praf de chili mentolat. Asta am găsit eu prin sertare... Din păcate gustul mentolat nu se potrivește deloc pe cartofi :))









Ingrediente:
- câțiva cartofi
- ulei de palmier
- piper
- alte condimente (opțional)
-  sare

Pașii:
1. Se spală și se curăță cartofii. Se taie felii cât mai subțiri.
2. Se pun cartofii într-un castron și se toarnă peste ei uleiul și condimentele, mai puțin sarea. Se amestecă bine și se pun apoi într-o tavă, într-un singur strat (pe cât posibil)
3. Se dau la cuptor pentru 40-50 de minute. Eu i-am și întors dupa vreo 30 de minute însă nu e neapărat necesar.
4. Se scot din cuptor și se lasă la răcit. Se pune sarea de abia când sunt reci. E foarte important să nu se puna sarea imediat (dacă vă puteți abține să nu-i mâncați imediat) pentru că altfel se înmoaie.

Verdict:

Ar fi fost snackul perfect dacă nu îl stricam eu cu cele două chestii menționate mai sus.


Poftă bună!
Liana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips