vineri, 17 mai 2013

Piure de spanac şi leurdă


Cu toţii ştim foarte bine mâncarea aceasta de spanac. Cel puţin eu am crescut cu ea şi era una din preferatele mele. De data aceasta am adâugat şi leurdă. Deşi prima dată când am încercat să o gătesc a ieşit un total fiasco, având cocoloaşe şi fiind mult prea diluată, a doua oară, adică acum, a ieşit destul de bine.


Pentru că am pus destul de multă leurdă, nu am mai adăugat usturoi.


Acest piure este o sursă de fier pentru organism foarte bună, deoarece şi spanacul şi leurda conţin cantităţi de fier însemnate.






Ingrediente:
- 500 g spanac
- 2 legături de leurdă
- aprox. 200 ml lapte
- 1 lg făină
- 1 lg ulei
- sare

Paşi:
1. Se spală şi se pun la fiert spanacul şi leurda.
2. După ce dau câteva clocote (se schimbă culoarea, se intensifică) se strecoară şi se taie mărunt.
3. În uleiul încins, se pune lingura de făină şi se amestecă, după care se pune laptele amestecând continuu.
4. Se adaugă spanacul şi leurda tăiate şi se sărează. Se mai adaugă lapte dacă-l vreţi mai moale.
5. Se serveşte de obicei cu ochiuri de ouă.

Verdict:
Foarte bun pentru cei cu insuficienţă de fier în organism. Cei cu hipersideremie, abţineţi-vă :P

Poftă bună!
Laura

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips