marți, 11 martie 2014

Panna Cotta


Aşa cum vă promiteam ieri, a doua reţetă publicată în Cosmopolitan este panna cotta. Aceasta este reţeta de bază, la care am pus doar rodie pe deasupra, dar se pot adăuga diferite siropuri, gemuri, sosuri etc. Sper să vă facă plăcere, pentru că mie mi-a plăcut enorm, fiind o desert foarte delicat şi delicios, dulce şi cremos. Am ştiut de când l-am văzut prima dată că va fi unul din preferatele mele.





Ingrediente: 
- 500 ml smântână dulce sau frişcă lichidă
- 90 ml lapte rece
- 80 g zahăr vanilat
- 10 g gelatină
- 1 rodie 

Paşii: 
1. Gelatina se pune la înmuiat în laptele rece pentru 10 minute.
2. Smântâna dulce şi zahărul se pun într-un vas, se amestecă bine şi se pun pe foc, la bain marie.
3. După ce zahărul s-a topit, iar amestecul s-a încălzit (nu lăsaţi să fiarbă), se adaugă gelatina cu lapte, se amestecă şi se ia de pe foc. Se continuă amestecare până când gelatina este complet încorporată. Compoziţia astfel rezultată se pune în pahare clătite cu apă rece.
4. Panna cotta se ţine 2 - 3 ore la frigider, iar apoi se serveşte cu seminţe de rodie.

Verdict: Un desert simplu, delicios şi fin. Aveţi mare grijă să nu fierbeţi gelatina! 

Poftă bună!
Laura


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips