luni, 10 decembrie 2012

Propuneri pentru meniul de Crăciun

Nu am avut timp să gătim, nici eu, nici Laura. Am făcut curăţenia de Crăciun în ultimele zile, fiecare în grota ei. Bine, Laura a reusit să şi strice două calculatoare, şi pe al ei şi pe al ungurului. Dar tot ea l-a şi reparat pe unul. Deci s-a restabilit, măcar parţial, ordinea în Univers.



Bun! Acum că e făcută curăţenia, bradul e pus (ştiu că am mai spus, dar d-nul H e un copil mare, vrea brad din noiembrie dacă se poate, să se bucure cât mai mult de el) şi a şi nins, cum nu a mai nins de mult timp înainte de Crăciun, nu au mai rămas de făcut decât cumpărăturile şi mâncarea.

Putem vorbi şi despre cumpărături/cadouri - dacă se pricepe cineva la cheltuit, aia sunt eu, cu siguranţă - însă cred că ar fi mai potrivit să vorbim despre meniul de Crăciun. Neavând destule reţete postate, o să dau link-uri la nişte bloguri frumoase, cu multe poze. Sper să nu fie cu supărare.

Eu asta aş vrea să mănânc de Crăciun:

Felul principal: Friptură de porc cu usturoi, cârnaţi de casă afumaţi şi prăjiţi; ca garnitură, cartofi, morcovi şi brocoli la cuptor; şi o salată de telină cu morcovi sau murături asortate.
Prăjiturele/uscături: Biscuiţi cu parmezan, cornuleţe cu gem, chec.

Ce ziceţi, ajungem anul ăsta la urgenţe sau nu?

Aştept să văd ce propune Laura!

Mai jos vă redau un dialog real, petrecut în urma cu căteva zile. Petrecerea despre care vorbeam e vineri, deci o să va anunţ cum a decurs treaba.

Eu şi d-nul H lucrăm la aceeaşi companie, şi mai mult: în acelaşi birou. În curând ţine firma cheful de Crăciun. Cu ocazia asta am avut un dialog cu domnul H, pe mess:

D-nul H:  Oare o să mai fie roţile alea mari de parmezan la cheful de Craciun?
Eu:  Sigur! Doar au fost în fiecare an.
D-nul H: Aş vrea să luăm unul acasă :D. Da' unul din care s-a mâncat mai puţin.
Eu:  No, şi cum vrei să facem? Iau cu mine o sacoşă de acasă sau cum?


Liana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips