vineri, 22 martie 2013

Supă de curcan cu tăiței


Asta e una din cele mai simple și mai gustoase supe. Cred că e supa mea preferată. Cu pui sau cu curcan, nu contează, dar să aibă multă grăsime. Aş putea mânca în fiecare zi supă din asta şi cartofi prăjiţi, dar cine nu ar putea?

 
Adevărul e că am avut carne de curcan şi tăiţei de casă și asta face toată diferența. 
 








Tăiţeii i-am fiert separat şi i-am adăugat în supă de abia la sfârşit, înainte de a stinge focul. 




Și am mai învățat ceva făcând această supă: că dacă pun ienupăr și coriandru iese mai bună. Nu știu să vă zic cum 'mai bună' dar e categoric mai bună. Am citit și eu prin alte părți informația asta și am folosit-o.


Îi mulţumesc Laurei pentru pozele finale ;)

Ingrediente:
- un piept de curcan cu os
- 2 morcovi
- 2  rădăcini pătrunjel
- rădăcină de țelină
- tăiței
- sare, piper
- 1 lgţ boabe de ienupăr
- 1/2 lgţ boabe de coriandru
- 2 foi de dafin
- legume deshidratate (fără sare)
- frunze de pătrunjel

Paşii:
1. Se spală carnea de curcan bine şi se pune la fiert cu condimentele, mai puţin sarea.
2. Între timp, se curăţă legumele şi se taie în bucăţi mari.
3. După ce carnea a fiert pentru o jumătate de oră, se pun legumele şi sarea în supă.
4. Se mai fierbe supa încă o oră (deşi cred că jumătate de oră e de ajuns dacă aveţi carne din comerţ).
5. Tăiţeii se fierb separat şi se pun în supă chiar înainte dea stinge focul.
6. Se pune pătrunjelul tocat fin după ce s-a stins focul.

Verdict:
Te unge la suflet (şi la stomac :)) ) atât e de bună!


Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

  1. Ne place,place! Venim si noi la o portie Liana:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi, e papată demult dar data viitoare.
      In altă ordine de idei, chiar acum ma uitam la arhiva blogului vostru :D Frumos, frumos!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips