vineri, 23 august 2013

Despre vacanţă... şi midii fierte la primus


























 Nu am putut scrie despre vacanţă atunci când m-am întors acasă. Paradoxal, dar după concediu de obicei trebuie să mă "refac", să-mi pun gândurile în ordinea în care le-am lăsat când am plecat şi să mă readaptez la rutina zilnică. Pentru toate astea am nevoie cam de o săptămână. 

Pentru că weekend-urile le petrecem de obicei prin munţi şi văi, am vrut să plecăm departe în vacanţă (nu-mi place cum sună concediu...sună prea matur). Am fugit de îmbulzeală, de manele, de gălăgie, de preţuri exorbitante, de prost gust, de bloc şi praf şi am ajuns tocmai în Bulgaria. Mi-a plăcut că a fost linişte şi tocmai din cauza asta nu vă voi spune locul, deşi probabil mulţi dintre voi ştiu unde se află.


























M-am întors şi cu o reţetă pentru voi: midii fierte la primus :D
Bineînţeles că "super-ungurul" meu e maestru şi-n scufundări (dacă ar înţelege limba română şi ar vedea cât îl laud eu aici :P) şi la câtiva metri adâncime a găsit midii (Mytilus edulis). A luat doar cam 2 kg pentru 10 persoane (de poftă) pentru a nu deranja fauna locală. Le-am curăţat, le-am fiert şi le-am stropit cu zeamă de lămâie. Au fost divine!
































Să aveţi o zi faină!
Laura

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips