luni, 26 august 2013

Ciorbă cu afumătură, de vară


Chiar dacă e vară, eu ţin morţiş să fac supe. Asta înseamnă 'căldură mare, monşer' la mine în bucătarie. În toată casa, defapt.


Dar nu mă pot lipsi de ele. Mă gândesc chiar să fac cumva  să-mi duc cu mine, în concediu, o oală de supă. Pe avion, de ce nu? Aș fi o apariție interesantă cu siguranță ...



Lăsând gluma (glumele proaste, mai degrabă) la o parte, azi gătim o supă de vară, cu legume proaspete dar și cu puțină afumătură, pentru gust.




Ingrediente:
- 4 morcovi
- 4 cartofi
- 2 roşii
- o mână de fasole păstăi
- o țelină mică
- 250 g afumătură (eu am avut șoric)
- sare, piper

Paşii:
1. Se spală şi se taie afumătură. Se pune la foc, în apă.
2. Se spală și se taie legumele între timp.
3. După ce șoricul a fiert o  jumătate de oră, se pun morcovii, țelina și fasolea.
4. După încă 20 de min se pun cartofii și roșiile.
5. Cănd toate legumele sunt fierte, se condimentează supa și se pune verdeată proaspătă peste (eu am pus pătrunjel și mărar).

Verdict:
Destul de bună dar parcă gustul de afumătură nu merge așa bine cu legume proaspete, de vară. Sau poate doar mi se pare...


Poftă bună!
Liana

8 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips