vineri, 6 septembrie 2013

Sandwich-uri calde


În acestă perioadă și eu și Ionuț suntem foarte ocupați. Dar pentru că trebuia să mâncăm ceva (și pentru că voi nu vizitați acest blog pentru a vedea cum mă plâng eu) am făcut ceva rapid.



Defapt nu eu am făcut, ci Ionuţ, să dăm cezarului ce-i al cezarului. Dar îmi amintesc cum ne făcea acest gen de sadwich-uri mama noastra, în zilele ploioase de toamnă.


Şi dacă tot suntem la capitolul 'siceritate', nici cartofii nu i-am făcut eu ci i-am cumparat :p
 



Ingrediente:
- câteva felii pâine neagră
- unt
- sos de roșii/ardei
- suncă afumată
- cașcaval
- gogoșari în oţet
- roșii
- sare, piper

Paşii:
1. Se ung feliile cu unt, apoi cu sosul de roșii (sau ardei).
2. Se pune cașul, taiat felii.
3. Se pune șunca tăiată cubulețe, ardeiul tăiat fâșii și roșiile tăiate cuburi peste caș.
4. Se dau la cuptor pe 220C pt 20 min.

Verdict:
Mai bune ca pizza!


Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips