joi, 5 septembrie 2013

Supă cremă de dovlecei cu busuioc

























După cum vă spuneam săptămâna trecută, anul acesta am avut foarte mulţi dovlecei în grădină, astfel încât am experimentat mai multe reţete cu aceste legume. Una dintre cele mai reuşite a fost supa cremă de dovlecei cu busuioc, o reţetă foarte simplă dar cu un gust divin. 
Din toate căutările virtuale m-a intrigat reţeta Laurei Adamache, aşa că m-am decis s-o încerc. Vă invit să urmăriţi mai jos rezultatul.


De ingredientele acestea aveţi nevoie


























Şi de mult busuioc

Legumele se taie şi se pun la fiert


























































Ingrediente:
- 2, 3 dovlecei 
- 3 cartofi
- o ceapă
- frunze verzi de busuioc
- sare
- 1, 2 linguri de ulei de măsline
- crutoane (opţional)
- parmezan (opţional)

Paşi:
1. Se spală şi se curăţă legumele. Dovleceilor li se scot şi sâmburii.
2. Se taie legumele cubuleţe şi se pun la fiert. Se adaugă apă cât să acopere legumele. 
3. Se condimentează cu sare şi piper şi se adaugă câteva frunze de busuioc şi o lingură sau două de ulei de măsline.
4. După ce legumele s-au fiert, se mai adaugă câteva frunze proaspete de busuioc (pentru cât mai mult gust) se mixează în blender sau cu ajutorul micerului vertical.
5. Supa se serveşte cu parmezan ras şi/sau crutoane.

Verdict: Nu mi-am închipuit că busuiocul poate da o astfel de savoare acestei supe. Este o combinaţie foarte reuşită.

Poftă bună!
Laura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips