miercuri, 30 octombrie 2013

Pilaf de orez brun cu dovleac

Am făcut acest pilaf mai mult în joacă. Aveam o jumătate de dovleac şi nu ştiam ce să fac cu el. În plus, îmi trebuia ceva de pus la serviciu pentru masa de prânz, ceva uşor, fără sosuri care să se scurgă prin geantă dar totuşi săţios.


Aşa că mi-a venit ideea de a combina dovleacul cu orez brun (orezul meu preferat) şi cu nişte praz. Rezultatul a fost extraordinar!





Ingrediente:
- 1/2 dovleac de plăcintă
- 1/2 ceapă galbenă
- câteva frunze de praz 
- o cană orez brun
- sare
- 1 lgț condiment pt paella
- puțin ulei pentru călit

Paşii:
1. Se căleşte ceapa împreună cu  dovleacul pentru 5 minute.
2. Se pune orezul spălat peste şi se acoperă cu apă. Se condimentează.
3. Se lasă pe foc 30 min şi eventual se mai completează cu apă dacă e nevoie.

Verdict:
Cremos şi aromat! Cu gust  de toamnă...


Poftă bună!
Liana

4 comentarii:

  1. mmmm ce bun trebuie sa fie, interesanta reteta!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant. Dovleacul in mancaruri sarate e un alt lucru pe care nu l-am incercat vreodata. Arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mie mi se pare ca dovleacul de placinta merge mai degraba in mancaruri sarate, eu nu l-am incercat in dulciuri :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips