luni, 12 mai 2014

Salată cu sparanghel și arpacaș (și niște scuze)

În primul rând, ne cerem scuze pentru absența (motivată) de pe blog din ultimele săptămâni. Din păcate această situație va mai dura vreo 2 săptămâni. Vom mai posta între timp, dar mai puțin. Motivul acestei absențe este un eveniment important și foarte fericit în familia noastră.
 
În altă ordine de idei, e vremea sparanghelului din nou. Interesantă legumă, interesant gust.

De cum am dat peste această salată mi-am propus să o reproduc cât de curând. Tot timpul caut metode noi, inedite de a găti sparanghelul iar această salată mi s-a părut ceva diferit.






Ingrediente:
- 1 cană mică arpacaș
- 1/2 leg sparanghel
- 1 cană ciuperci congelate (sau proaspete)
- 2 căței de usturoi
- ulie de măsline
- zeama de la 1/4 de lămâie
- sare, piper
- 1/2 leg pătrunjel

Pașii:
1. Se fierbe arpacașul cam 20 de minute sau până boabele sunt destul de moi.
2. Între timp se călește usturoiul tocat mărunt în puțin ulei de măsline timp de 1 minut.
3. Se pun ciupercile și sparanghelul și se mai câlesc câteva minute iar apoi se stinge focul. Eu am avut ghebe congelate dar se pot folosi orice alte ciuperci, congelate sau proaspete.
4. Se pune arpacașul peste legumele călite, se pune zeama de lămâie, sarea, piperul, pătrunjelul. Se amestecă bine

Verdict:
Extraordinară! Chiar am fost impresionată de cât de gustoasă a ieșit.


Poftă bună!
Liana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips