miercuri, 24 aprilie 2013

Orez cu ceapă verde şi usturoi



Până nu se termină postul m-am grăbit să mai postez încă o reţetă de post/vegetariană. Eu am folosit acest orez ca garnitură la un piept de curcan făcut la cuptor  însă e destul de bun şi gol.



Mai uşoară şi rapidă de atâta numai o salată  cred că este. Se căleşte ceapa şi usturoiul, se pune orezul şi  se condimentează bine. Atât. Chiar şi eu am reuşit s-o fac :p Şi a ieşit şi bună.




Ştiu că din poze orezul meu arată fosforescent. Nu a fost chiar aşa deşi avea o culoare destul de turbată. Din cauza turmenicului. Jur. N-am vrut să otrăvesc pe nimeni.









Ingrediente:
- 2 căni orez
- 3 cepe verzi
- 3 căței de usturoi
- 1 lgţ turmenic
- sare, piper, vegeta
- ulei

Paşii:
1. Se taie ceapa solzişori şi usturoiul felii.
2. Se căleşte ceapa timp de 2 minute.
3. Se pune usturouil tăiat felii şi se mai căleşte 2 minute.
4. Se pune apoi orezul, condimentele şi apa.
5. Se fierbe 20 de minute (sau până e fiert orezul), sub capac, fără a amesteca.

Verdict:
Ca şi garnitură a fost tare bun dar merge servit şi ca atare. Poate cu ceva pătrunjel verde peste.


Poftă bună!
Liana

2 comentarii:

  1. Mie imi place culoarea, chiar daca n-am mancat turmenic niciodata :P Vin la masa azi ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te asteptam cu drag! ;)
      Iar turmenicul are un gust pamantiu si trebuie sa pui mult ca sa se simta. Eu il pun mai mult pentru culoare

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips